Re: reinstal.lar apt-get

Ho has provat?

En/na Ernest Adrogué ha escrit:
Hola,

El divendres 22/04/05, a les 18:46 (+0200), Robert Garrigós va escriure:

apt-get no em connecta tot i que el pc té connexió i funcionant. 'dkpg-reconfigure apte-get' em diu que apt-get no està instal.lat plenament. Com el reinstal.lo correctament? Voldria evitar d'instal.lar de nou tot el sistema, naturalment.

Pots fer això:

  dpkg --purge apt

(no sé si és imprescindible...)

Et baixes el paquet "apt" de la web de Debian.
I quan el tinguis al disc dur, o en un disquet, etc:

  dpkg --install apt-XYZ-blah-blah.deb

On "apt-XYZ-blah-blah.deb" és el fitxer que has baixat.

Salut,