Re: problemes amb nVidia i knoppix

On Sun, Jan 30, 2005 at 11:58:34PM +0100, Lluís Forns Puigmartí wrote:

> he mirat els fitxers i ja hi apareix aquesta línia, pel que fa als logs
> no sé a quins mirar.

Els /var/log/XFree86.*.

> Fent proves he aconseguit compilar una versió més recent de kernel i
> arrancar-la sense el rivafb; per tant se suposa que no hi ha cap
> incompatibilitat... però el tema segueix igual: arrenco, ara veig les
> lletres enormes mentre es va carregant tot, apareix durant mig segon el
> logo de nVidia a patalla completa, i cap a consola falta gent.

Si veus el logo de nVidia vol dir que el servidor X funciona bé,
simplement s'atura perquè no li has dit quin gestor de finestres
arrencar (hipòtesi). Això es fa amb el fitxer ~/.xinitrc (startx)
o ~/.xsession (KDM/GDM/XDM...), suposo que és suficient posar-hi
una cosa així:

exec startkde

Això m'ho invento perquè no sé quina és l'ordre per iniciar el
KDE, però per exemple amb el fluxbox hauries de posar
"exec fluxbox".

També podria ser que no trobés el ratolí o una cosa d'aquestes,
això t'ho diran els missatges d'error.

Salut,

--
ernest

That's all you need tae dae in life. Just be yourself, he'd tell me.
It was the most difficult, challenging thing anybody ever asked of me.
--Irvine Welsh's Glue.