Re: veure fitxers locals amb apache... (autoresposta)

> Però he trobat un altre problema, en un directori que té un fitxer
> index.php no l'obre automàticament el mozilla ni amb el konkeror, i si
> el clico directament, doncs em surt una finestreta dient-me amb quina
> aplicació el vull obrir... Com puc fer que l'apache digereixi els
> fitxers .php?

Ja he resolt un dubte que tenia fa temps... El problema és que a aprt
d'instal·lar l'apache, si vols llegir els fitxers php, cal instal·lar el
paquet libapache2-mod-php4

Salutacions,

--
Calbasi > http://delaterra.net/personal/

"El meu paper no és transformar el món ni l'home sinó, potser, el de ser
útil, des del meu lloc, als pocs valors sense els quals un món no val la
pena viure'l"
A. Camus