Re: M'han donat de baixa de la llista

Amb les IP's dinàmiques és més difícil... Són rangs sencers els que estan a
les llistes negres, no una IP sola... Hi ha MTA's que directament refusen
mails quan venen d'un rang dinàmic tansols per ser un rang dinàmic.

--
:: Jaume Sabater

  argus.net TECNOLOGIA CREATIVA
  "creant en la web des de 1995"

  www.argus.net | tel: 932 92 41 00 | fax: 932 92 42 25 | info@argus.net
  Avgda. Marquès de Comillas, 13 (Poble Espanyol) | 08038 | Barcelona