M'han donat de baixa de la llista

Hola a tots!!!

No sé si a cap de vosaltres; però des de dilluns no rebia cap email de la llista. És per aquest motiu que he anat a la web on hi ha els arxius de la llista per tal de veure si hi havia hagut molt moviment, i he vist que sí que s'havien enviat missatges que jo no havia rebut.

Aleshores el que he fet ha estat donar de baixa la meva adreça de la llista per tal de tornar-la a donar d'alta; i he rebut un email que deia que la meva adreça no existia:

>It has been requested that the following address:
>
>       brosaj@menta.net
>
>should be deleted from the debian-user-catalan mailing list.
>
>Sorry, but this address has NOT been found on the list.

La meva pregunta és si a algú de vosaltres li ha passat. També és veritat que per nadal a causa de l'spam se'm va omplir la bustia i no podia rebre emails; és això un motiu per donar-me de baixa??

De totes maneres la primera cosa que faré és canviar la clau per accedir al correu ;)

Adéu i gràcies