Re: M'han donat de baixa de la llista

És perfectament normal:

El mailman (per exemple) dóna de baixa automàticament al rebre determinat
numero de mails refusats, sigui pel motiu que sigui. És necessari, sobretot
en llistes com les de lists.debian.org, on hi ha moltíssims subscriptors. La
gent habitualment no fa l'esforç de donar-se de baixa de les llistes on és,
si es dóna de baixa del seu correu-e. M'imagino jo que fer un "mailq" a la
màquina lists.debian.org deu ser brutal, deu tenir una cua de mails pendents
d'enviar bastant exagerada.

De totes maneres, mailman sol notificar via e-mail la baixa, però si la teva
bústia de correu no va acceptar la notificació, obviament no te n'hauràs
enterat.

El majordomo (lists.debian.org diria que funciona amb majordomo) deu fer 3/4
de lo mateix, així com qualsevol software de llistes una mica decent. Sinó
seria massa fàcil tumbar una màquina amb llistes... només caldria
subscriure-hi 10.000 adreces inexistents i enviar un miserable mail...

No és que et tinguin mania (els de debian), és obvi que un gestor de llistes
HA de desubscriure les adreces que no accepten mails.