Re: correció ortogràfica a l'openoffice

En/na Ricard de la Vega ha escrit:

>Hola,
>
>Fa temps que us llegeixo, esperava que la meva primera intervenció fos
>per respondre algún dubte però...
>
>Tinc instal·lat l'openoffice 1.1.2 en català (per SoftCatalà) i no puc
>revissar l'ortografia.
>
>"A Opcions>Paràmetres d'idioma>Ajuda sobre l'escriptura>Mòduls
>disponibles d'idioma" no tinc cap mòdul que poder sel·leccionar. Suposo
>que aquí rau el problema.
>
>Alguna ànima caritativa sap que li he d'afegir al debian?
>
>Moltas grácies per abanssat, creieume, em fa falta el currector.
>
>Ricard

Per l'OpenOffice just necessites el myspell-ca.
Les passes que has de fer són les següents:
1. Instal.lar el *.deb
2. Anar a "eines > opcions > camins > diccionaris" i donar el camí:
/usr/share/myspell/dicts
3. Anar a "eines > opcions > paràmetres d'idioma > idiomes" i
sel.leccionar el català.
4. Anar a "eines > opcions > paràmetres d'idioma > ajudes sobre
l'escriptori > lingüística > edita" i marcar, si ja no ho està, el
diccionari que vols usar.
Salutacions i bon any a tots.
J. A. Torrelles