Re: correció ortogràfica a l'openoffice

El dt 04 de 01 del 2005 a les 10:40 +0100, en/na Ricard de la Vega va
escriure:
> Hola,
>
> Fa temps que us llegeixo, esperava que la meva primera intervenció fos
> per respondre algún dubte però...
>
> Tinc instal·lat l'openoffice 1.1.2 en català (per SoftCatalà) i no puc
> revissar l'ortografia.
>
> "A Opcions>Paràmetres d'idioma>Ajuda sobre l'escriptura>Mòduls
> disponibles d'idioma" no tinc cap mòdul que poder sel·leccionar. Suposo
> que aquí rau el problema.
>
> Alguna ànima caritativa sap que li he d'afegir al debian?
>
> Moltas grácies per abanssat, creieume, em fa falta el currector.
>
> Ricard

La forma més fàcil de instal.lar diccionaris d'absolutament tots els
idiomes disponibles per a OpenOffice.org és utilitzant el següent
document .sxw:

http://ftp.services.openoffice.org/pub/OpenOffice.org/contrib/dictionaries/dicooo/DicOOo.sxw

Aquest document conté una macro que s'executa desde el mateix openoffice
i que es conecta a Internet, descarrega els diccionaris que es
seleccionin i els instal.la.

Amb aquesta macro es poden instal.lar els diccionaris corrector, els de
separadors de síl.labes i el de sinònims (sempre que existeixin, és
clar.)

Aquesta macro és multi plataforma i multi llengua, jo sempre la tinc a
ma.

Atentament,

--
Miquel Olavarría Estrada