Re: Lilo, Grub, .... quin puc agafar?

A Dimarts 04 Gener 2005 02:25, Daniel Parera va escriure:
> M'he expressat malament, o almenys es pot interpretar com ho has fet
> tu, el XP ja el tink instalat i ja havia llegit algo de les maravelles
> k fa el XP amb els gestors d'arankada.

A veure, si la situació és de ja tenir el Xp instal·lat, aleshores instal·les
de forma "normal" la debian, tries els grub.
Un cop arrencat de nou i acabat de configurar, potser no t'ha detectat la
partició Xp, llavors cal editar el fitxer:
/boot/grub/menu.lst
i afegir:

title         WinXP
 root          (hd0,0)
 makeactive
 chainloader   +1

suposant que el Xp estigui a la primera partició del primer disc ide

Leo