Re: Lilo, Grub, .... quin puc agafar?

Qualsevol dels dos.
Potser actualment jo et recomanaria el grub.

Leo

Pd. Si instal·lales després un Xp, pensa que es carregarà el gestor
d'arrancada, per tant tingues algun dispositiu (disquet, pen, cd, dvd) per
arrancar la teva màquina i tornar a posar el gestor d'arranc)

A Dilluns 03 Gener 2005 16:58, Daniel Parera va escriure: