Re: Compilar kernel

El Tue, Nov 22, 2005 at 05:38:50PM +0100, Josep Molero i Puig ens deleità amb les següents paraules:
> Gràcies...
> El teu email no és un email és un eManual !!!
>
> HAURÉ de tornar a depurar-lo i treure tots els caràcters que dificulten la
> lectura.
> Els accents que jo havia colo·locat també surten malament.

XD
be, torno a reenviar el la resposta a la llista
quan contestis en una llista, procura que el missatge vagi tb a aquesta (a
no ser que vulguis que la resposta sigui privada, pero no crec que sigui el
cas ;))

> Bé bé bé ... Brrrr..... lo del make oldconfig té tela.
> Ja ho havia provat i no es va cansar de preguntar-me coses noves (vaig
> respondre moooooooltes preguntes que d'entrada, algunes, no sabia per a què
> servien).
> Em va sembla que l'opció en majúscules deu ser l'opció per defecte, oi ?

exacte, si nomes vas apretant intro, et quedaras amb les opcions per
defecte

> Però el paio (make i tal) no parava... i vinga preguntar.  AL final vaig
> parar el procés i vaig copiar el /boot/config-<versio> a la carpeta de
> treball i au... a compilar que són dos dies. (i així va la cosa, que no
> tinc xarxa ni só ni res...)

be, com ja t'he dit, primer has de copiar el /boot/config-<versio> al
.config i fer despres el oldconfig, aixi nomes et preguntara les opcions
que son noves respecte a la versio de la que parteixes
(/boot/config-<versio>), si fas un oldconfig "a saco" sense copiar abans
una configuracio anterior, et fara TOTES les preguntes, que crec que es el
que et va passar

> De moment estic més que content d'haver compilat un nucli (mètode directe) i
> no haver fet malbé res. Encara no puc accedir a la xrxa ni escoltar els
> Rolling o el Beatles mentre hi treballo.

be, a veure si aconsegueixes arreglar-ho, doncs, que aixo de treballar
sense la musiqueta de fons... ;)

> Per cert ... finalment... ummmmssssss
> La carpeta /usr/src/linux-<versio> que vaig crear per desccomprimir els
> sources, el nucli que he creat, el config corresponent, el fitxer
> initrd-<versio> i la carpeta /lib/modules/<versio>.  Les puc eliminar tal
> qual ?  Quan tingui temps intentaré seguir el mètode Debian tal com has
> explicat tu, però voldria deixar el disc net de coses que de moment no em
> fam cap més falta (perquè no funciona que si no, ja veuries tu...)

si, un cop ja has fet la feina, ho pots eliminar tot, i quedar-te nomes amb
el resultat (/boot/vmlinuz-<versio> i /lib/modules/<versio>))

> Gràcies de nou !!!!

de res, home :)

apa!

mmmm, aixo diria jo que te a veure amb el que comentes de que els meus
missatges es veuen "extranys"... no se, utilitzo un programa de correu i un
editor que jo diria que no fan coses rares amb els missatges... mutt-ng i
vim

xxx@dante:~$ env
LC_ALL=ca_ES@euro
LANG=ca_ES@euro
LANGUAGE=ca_ES@euro:ca_ES:es_ES@euro:es_ES

--
 "And it's much the same thing with knowledge, for whenever you learn
 something new, the whole world becomes that much richer."