Re: Debian a un disc dur extern usb

El 22/11/05, Orestes Mas <orestes@tsc.upc.edu> va escriure:
> Els de catux van fer una distribució (basada en Debian, crec) que
> arrencava de pendrive. A la seva web hi ha informació d'això, i àdhuc
> han escrit algun article.
>
> http://www.catux.org/catux-usb/
>
> Orestes.
Ja, ja l'he provada, pero al que em referia és instal.lar una
distribució de forma normal al meu disc dur extern usb, o si més
copiar una imatge d'una instal.lacio en un disc dur intern, per poder
arrancar-la mitjançant un cd o des del grub, amb el grub ho he provat
i no aconsegueixo que funcioni. La segona possibilitat que m'han
comentat és arrencar des de cd amb un kernel amb suport per a usb i
llavors establir com a sistema arrel la partició corresponent del disc
dur. EL problema és que no sé per on agafar-ho... : (

> En/na SuRGeN ha escrit:

Gracies