Re: problemes de teclat amb breezy

Vaja, a vere què s'hi pot fer...

primer de tot per arrencar l'X bé, cal que tingui el teclat espanyol al fitxer xorg.conf (o XF86Config.conf)
aquest es troba a /etc/X11. Un cop aqui ja t'hauria d'arrencar el gnome

Aquest es el meu:
        Identifier      "Generic Keyboard"
        Driver          "kbd"
        Option          "CoreKeyboard"
        Option          "XkbRules"      "xorg"
        Option          "XkbModel"      "pc105"
        Option          "XkbLayout"     "es"

llavors hauries d'eliminar els paquets d'altres idiomes que puguis tenir eg. Gallec.
També et pot ajudar l'eina "remove-language-locales"

si encara no et funciona, jo  crec que funcionaria fent un apt-get install --reinstall dels paquets relacionats amb el teclat (xkb)

spero que et serveixi

sort!