Re: bug a zope per debian?

holes,

A sarge a mi em va sense problemes. De fet hi tinc zope junt amb plone i va bé. No et puc ajudar gaire perque encara no sé com va, però et puc dir que em funciona igual el zope2.6.4 com el zope2.7.

Ciau.

Ivà.

En/na rpb ha escrit:
Només per provar, he intentat instalar zope, mitjançant apt-get, al meu sistema pure64. En intentar la connexió al port http://localhost:9673 es rebutja, no hi ha ningú escoltant allà. A més, el processador es posa al 100% en instalar (i arrencar) zope, només baixa al aturar-lo (/etc/init.d/zope stop). Es tracta d'un bug? Algú ha pogut utilitzar el paquet binari de zope? No ho he provat compilant des de les fonts...