Re: Paquets trencats

Doncs no funciona :(

sol:~# dpkg -P webmin-core
(S'està llegint la base de dades ... hi ha 99351 fitxers i directoris instal·lats actualment.)
S'està desinstal·lant webmin-core ...
/etc/webmin/webmin.acl: El fitxer o directori no existeix
dpkg: s'ha produït un error en processar webmin-core (--purge):
 el subprocés pre-removal script retornà el codi d'eixida d'error 2
/etc/webmin/webmin.acl: El fitxer o directori no existeix
dpkg: s'ha produït un error en netejar:
 el subprocés post-installation script retornà el codi d'eixida d'error 2
S'han trobat errors en processar:
 webmin-core

i el paquet segueix trencat...