Re: Paquets trencats

ara mateix no tinc la consola pq no estic a casa pero em sembla que
era alguna cosa aixi, a mi tambe em va costar treure el postfix

dpkg -r webmin-core --purge ???
dpkg-reconfigure webmin-core ???
apt-get remove webmincore --purge

pots preguntar sempre que vulguis al irc, a mi m'agraden els canals
com #linux_novatos que sempre intenten ajudar! i per coses com aquesta
van bastant be!