Re: No puc entrar a La Caixa (Konqueror)

On dg, 2004-10-17 at 22:02, Josep Lladonosa i Capell wrote:
> En/na Joan Tur ha escrit:

> Mooooltes webs fallen per qüestió del javascript, si més no amb el
> Mozilla. Si no estic equivocat, hi ha algunes 'extensions'
> de javascript NO estàndard dels senyors de micro$oft que fan que pàgines
> que funcionen amb l'Explorer
> no ho facin amb els navegadors 'estàndard'. Quan em passa, els escric un
> correu als desenvolupadors de la web
> en qüestió perquè es repassin es codi i el facin compatible.

jO TINC una debian sarge i em funciona perfectament (amb el konkeror em
sembla que també va).

> Potser millor que canviïs d'entitat financera: estar amb La Caixa, és
> com estar amb Microsoft, no creus? ;-)

Jo ho penso en part, però resulta que, per exemple, la meva caixa de
tota la vida, la Penedès, nomes funciona bé amb explorer :-( La Caixa,
en aquest sentit, s'ha posat les piles...

OT: D'altra banda si us interessen el tema dels estalvis ètics:

http://www.fets.org/

(la Caixa, a més, té un fons d'inversió de renda fixa en deute públic,
que moltes caixes petites com la Penedès no tenen: és una manera de
dispositar els quartos en el tema públic)

Salut!

Joan

--

"El meu paper no és transformar el món ni l'home sinó, potser, el de ser
útil, des del meu lloc, als pocs valors sense els quals un món no val la