Re: No puc entrar a La Caixa (Konqueror)

En/na Joan Tur ha escrit:

Tenc es javascript activat, i es sistema és un testing (konqueror 3.2.2, kde 3.2.3)...

però rep "No se ha podido ejecutar la operación" (tenc kde en català) quan faig clic després de posar-hi es dni + clau a www.lacaixa.es (dalt esquerra).
Mooooltes webs fallen per qüestió del javascript, si més no amb el Mozilla. Si no estic equivocat, hi ha algunes 'extensions' de javascript NO estàndard dels senyors de micro$oft que fan que pàgines que funcionen amb l'Explorer no ho facin amb els navegadors 'estàndard'. Quan em passa, els escric un correu als desenvolupadors de la web
en qüestió perquè es repassin es codi i el facin compatible.

Potser millor que canviïs d'entitat financera: estar amb La Caixa, és com estar amb Microsoft, no creus? ;-)

--
Salutacions...Josep
http://www.geocities.com/SiliconValley/Horizon/1065/