Re: [offtopic] Alternativa a Lotus Notes

El Lotus Notes és un client de correu, agenda, lector de notícies, etc.  i una
base de dades documental. O sigui que s'haurien de cercar alternatives a tot
això que n'hi han de variades (evolution, kontact) i per la BBDD algun wiki.

En el meu cas, estic corrent el Notes 5.x amb el wine i funciona bé. De fet,
IBM explica a la seva web com fer-lo servir amb el wine.

Rubén.

A Dimarts 05 Octubre 2004 01:46, Lluis va escriure: