Re: Referencies de Ubuntu

Hola Albert:

A Dilluns 04 Octubre 2004 22:48, Albert Sellarès va escriure:
> Doncs és més facil dl que sembla posar-la en servidors nous, l'únic q
> s'ha de fer és compilar-te un kernel nou, instalar les versions minimes
> dls programes (a backports.org hi son totes i moltissimes més) q
> necessiti el kernel i ja està, i si m'apures, no cal ni q compilis tu el
> kernel, ja que a backports.org tb hi han kernels precompilats en els q
> l'unic q s'ha de fer és activar els mòduls per el teu maquinari.

Tens raó. Segurament és fàcil. . ., però no he conseguit mai que un kernel que
he compilat me funcioni. La culpa és certament meva per no dedicar-hi més
temps (però de temps no en tinc gaire: a casa vivim la dona, dos filles, un
gos, dos gats, una hamster, peixos . . ., i, a demés, d'informàtica no en
tinc ni idea. Per això sempre vaig per lo senzill i intento no complicar-me
la vida).

> T'animo a fer la prova, i si tens algun problema, aquí estic per
> intentar ajudar-te :)

La pròxima vegada ho intentaré amb els backpots. De moment he instalat knoppix
o Linex (aquesta darrera va molt bé) i després actualitzo a sarge.

Amb això tens tota la raó.

Gràcies per l'atenció. P Roca.