problemes impressio firefox o thunderbird

tinc el paquet mozilla-firefox 0.9.3 + xprt-xprintorg (unstables) i lpr configurat per la meva impressora laserjet 4L pero quan imprimeixo coses del navegador, em surt una font amb un tamany exorbitat i no em cap la pagina sencera al full. tinc ben seleccionat: iso-a4 i no se que pot ser la causa.

he mirat la llibreria que porta el tema d'impressio a http://xprint.mozdev.org/docs/index.html#manpages_1 he mirat a la FAQ i parlen de q tingui dpi 300 no suportada pero aquesta impressora justament es de 300 dpi...

pero no trobo q deu ser

alguna suggerencia? a algu li passa el mateix?