Re: Tornar al mode texte des de les Xs

On Thu, Sep 16, 2004 at 07:58:09PM +0200, Lluis wrote:
> Doncs, be, tinc nova informacio de la situacio:
> gdm -> xfce4 = no fnuciona
> gdm -> gnome = funciona
> gdm -> icewm = no funciona

a mi em passa exactament a l'inrevés!

gdm -> gnome = no funciona
gdm -> icewm = funciona
gdm -> failsafe (només amb terminal) = també funciona

De fet, si entro al gnome, al principi em funciona.  I si no toco res,
al cap de molta estona segueix funcionant.  Ara bé, quan començo a obrir
finestres i fer coses, en algun moment deixa de funcionar (no sé quin
programa ho deu fer).

Oi que és misteriós?

És una putada, perquè el gnome m'agrada però no el puc fer servir gaire
si programo, que m'agrada fer-ho amb la terminal en mode text, i vull
poder canviar.

enric.