Re: debian instalada i funcionant, gracies a tots!!

> xf86cfg -textmode
> m'ha resultat d'extrema utilitat (molt millor que l'instalador o
> evocar-lo un altre cop com em suggeria el Lluis amb dpkg-reconfigure)
>
> els programes de configuracio de kde m'han fet la resta
>
> i es pot dir que ara ja em funciona quasi tot (nomes queda la rodeta del
> mouse)

Mira a /etc/X11/XFConfig-4

Option          "Device"            "/dev/psaux"
Option          "Protocol"          "ImPS2"

> [...]
> llastima que l'instalacio de debian i la configuracio elemental
> internet-xarxa-grafics-hardware sigui tan "traumatica" (un no sap com es
> fa sense llegir bastant...), sino crec que ja no hi hauria cap motiu per
> usar Mandrake.
>

> ara l'unic problema es que tinc dificulats quan vull instalar una versio
> d'un programa que esta entremig de la mes nova i la que tinc instalada
> incialment.
> Hi ha algun programa per fer un apt-get upgrade escollint quina versio
> del programa es vol instalar de les detectades en les diferents fonts de

Pots fer-ho amb el pinning ... et farà falta crear un arxiu
/etc/apt/preferences ( vegis el contingut del meu de mostra )

Package: *
Pin: release a=testing
Pin-Priority: 900

Package: *
Pin: release a=unstable
Pin-Priority: 600

Ara hauràs d'afegir les fonts de unstable al /etc/apt/sources.lst ( vegis )

deb http://ftp.funet.fi/pub/linux/mirrors/debian/ testing main contrib
non-free
deb-src http://ftp.funet.fi/pub/linux/mirrors/debian/ testing main
deb ftp://ftp.cica.es/pub/java-linux/debian/ testing main non-free
deb http://security.debian.org/ sarge/updates main contrib non-free
deb-src http://mentors.debian.net/debian unstable main contrib non-free
deb http://ftp.funet.fi/pub/linux/mirrors/debian/ unstable main contrib
non-free
deb-src http://ftp.funet.fi/pub/linux/mirrors/debian/ unstable main

Ara un cop guardats els canvis fes un apt-get update i quan vulguis
instal·lar un paquet d'unstable ( em sembla que tens dues possibilitats
lleugerament diferents ... investiga ;-) ...
http://jaqque.sbih.org/kplug/apt-pinning.html ) jo habitualment faig

apt-get -t unstable install paquet_dels_nassos

> vinga,
> es pot dir que ja he passat a l'estat "stable" i ja no fare massa mes
> preguntes ;)

Si amb les preguntes en quan tots n'aprenem ... no deixis de fer-ho ;-)