Re: Confirmat - Error en el nou instal.lador

Hola,

On Fri, 17 Sep, 2004 at 15:54 +0200, Lluís Gras wrote:
> Per cert ... el RAID1 per programari funciona a la primera tan sols el
> petit "detallet" de que per algun motiu que desconec al reiniciar tan sols
> s'activa el /dev/mdX corresponent a l'arrel i comença a donar errors i el
> Control+D dels nassos ... afortunadament si mous l'arxiu
> /etc/mdadm/mdadm.conf a mdadm.conf.orig llavors és l'mdrun el que detecta
> els dispositius i la cosa pita fina ... si algú en sap una solució millor
> em faria gracia saber-la ;-)

Jo també m'hi he trobat. El que he vist és que a l'mdadm.conf es desa la
configuració de dispositius en la nomenclatura del devfs... jo en lloc
de renombrar l'arxiu vaig fer els canvis de nom pertinents, ex:
	ARRAY /dev/md/0 ...
	devices=/dev/scsi/host0/bus0/target0/lun0/part5,...
canviat a:
	ARRAY /dev/md0 ...
	devices=/dev/sda5,...
etc.

Tampoc és que sigui una solució molt maca. Suposo que instal·lant el
devfs funcionaria directament, i deu ser la solució "ideal", però no
ho he provat...

Salut,

pep