Re: SAI's per linux...

On dl, 2004-09-13 at 17:02, calbasi wrote:
> Sembla ser que els APC tenen fins i tot paquets de debian:
>
> http://packages.debian.org/testing/admin/apcupsd
> http://www2.apcupsd.com/
> http://packages.debian.org/testing/doc/apcupsd-doc
> http://packages.debian.org/testing/admin/apcd

Jo tinc un sai marca APC, concretament el back-UPS pro 650. Crec q és la
millor compra q he fet en la meva vida :)

Per instalar el software nomès has d'executar:

apt-get install apcupsd

i pots configurar un munt de coses, entre altres ventatges del soft,
pots fer q el pc q esta connectat al sai es pari quan el sai estigui
apunt d'acavar la bateria, q t'envii un email cada vegada q marxi la
corrent, q si hi han altres pc's q depenen dl sai pero no hi estan
endollats , tb es parin (via ethernet), i una moltitut de coses més.

El meu concell és q no vulguis estalviar-te diners amb marques, i
compra't un apc. (Tenen una bona garantia, i son ràpids!)

Sort!