Re: mldonkey per apt

Hola,

> Una pregunta sobre el mldonkey, hi ha alguna manera de limitar l'ample
> de banda quan hi ha alguna altre utilitat que també "xupa" ample de
> banda ??
> Fa temps que m'ho estic plantejant i sempre que m'he posat mans a
> l'obra, no sé trobar res.
> Agraïria si algú sabés d'alguna utilitat o alguna cosa que m'informes.
> Merci i fins ara.
> Marc

L'única cosa que has de fer és limitar els "download rate" i el "upload rate"
als valors que desitges. Tots els interfaces gàfics tenen un apartat en els
"settings" per fer-ho. Si et connectes per telnet no me'n recorde quin és el
comandament però hauria de ser tan senzill com mirar l'ajuda.

Fins ara.