Re: mldonkey per apt

On dv, 2004-09-03 at 19:10, Francesc Guasch wrote:

> el meu apt-cache si m'el troba:
>
> # apt-cache search mldonkey
> gdesklets-data - displays and sensors for gdesklets
> mldonkey-gui - Graphical frontend for mldonkey based on GTK
> mldonkey-server - Door to the 'donkey' network
>
> potser hauries de revisar el teu arxiu /etc/apt/sources.list.
> Jo tinc això per que em baixi .debs de la sid:
>
>   deb ftp://ftp.de.debian.org/debian/ sid main non-free contrib
>
> si el modifiques recorda fer apt-get update

Una pregunta sobre el mldonkey, hi ha alguna manera de limitar l'ample
de banda quan hi ha alguna altre utilitat que també "xupa" ample de
banda ??
Fa temps que m'ho estic plantejant i sempre que m'he posat mans a
l'obra, no sé trobar res.
Agraïria si algú sabés d'alguna utilitat o alguna cosa que m'informes.
Merci i fins ara.
Marc