Re: fer projecte de QTDesigner instalable

A Divendres 03 Setembre 2004 11:18, Guillem Barba va escriure:
> Però ara l'he dexecutar en una altra màquina (per això el vaig fer) que té
> Woody i em trobo que no sé com fer-ho perquè amb "$./nom_del_fitxer" em
> surt que no troba libstdc.so.5, llibreria que he instalat (apt-get install
> libstdc++3)

Això és normal. El problema resideix en que la versió woody porta per defecte
el compilador 2.95 i la sarge el 3.3. Aquests dos compiladors donen codi c++
incompatible entre si, i per tant, no pots de forma tant clara compilar un
programa a una woody i executar-ho amb una sarge ni l'inrevés. Has de
compilar de nou el programa.

> i amb "$qmake && make" em falla el make perquè no troba
> "/mkspecs/linux-g++.
> He instal·lat, entre altres coses:
> libqt3
> libqt3-dev
> libqt3-mt
> libqt3-mt-dev
> qt3tools

crec que has de tornar a generar els Makefiles. Jo de tu, esborraria el
Makefile, i tornaria a executar el qmake.

> que necessito???
calma....
> com puc fer (des del meu ordinador que hi funciona) un paquet amb el codi o
> un deb o un .bin o el que sigui perquè pugui executar-se (o fer un
> $./configure && make && make install a l'altra màquina)???
un executable et serà difícil, per la raó abans comentada. Fer un prokjecte
amb autotools i les qt no és gens fàcil i qmake no ho genera automàticament.
Podries intentar ajudar-te pel kdevelop.

> estic desesperat!

ho entenc ....
> PD: Perdoneu que ho envii a les 2 llistes, però com poso a sobre d'aquesta
> línia, estic desesperat

Comparto opinió amb l'Alex ....

Leo