Re: [Comandob] fer projecte de QTDesigner instalable

El Viernes, 3 de Septiembre de 2004 11:18, Guillem Barba escribió:
> tinc un projecte fet amb QTDesigner, c++ i MySql que a la meva màquina
> (debian sarge), després de compilar-lo fent "qmake && make" el puc executar
> perfectament (fent "./nom_del_fitxer").

No soc massa expert amb els projectes de qmake, però diria que és "qmake
-project && qmake && make". El primer et crea el arxiu de projecte, el segon
el(s) makefiles, i el tercer compila. En principi, els dos primers, han de
ser portables a altres màquines, fins i tot amb windows.

> Però ara l'he dexecutar en una altra màquina (per això el vaig fer) que té
> Woody i em trobo que no sé com fer-ho perquè amb "$./nom_del_fitxer" em
> surt que no troba libstdc.so.5, llibreria que he instalat (apt-get install
> libstdc++3) i amb "$qmake && make" em falla el make perquè no troba
> "/mkspecs/linux-g++.

Millor copia l'errada sencera, i literalment.

> He instal·lat, entre altres coses:
> libqt3
> libqt3-dev
> libqt3-mt
> libqt3-mt-dev
> qt3tools
>
> que necessito???

A quina màquina has instal.lat això?

L'únic problema difícil de solventar que veig que pots tenir, és que a woody
no hi ha les mateixes versions de biblioteques que a sarge. Tens backports de
Qt 3 a la màquina amb woody? O ho estàs fent amb Qt 2?

Envia l'errada completa, i si pots, penja a un lloc descarregable el codi i
els arxius del projecte per donar-hi una ullada (o si no pots, envia-m'ho per
correu privadament, i a la tarda ho provo jo), però envia també els arxius de
projecte, perque si els genero a altre màquina pot ser no és el mateix.

> com puc fer (des del meu ordinador que hi funciona) un paquet amb el codi o
> un deb o un .bin o el que sigui perquè pugui executar-se (o fer un
> $./configure && make && make install a l'altra màquina)???

Fent servir automake+autoconf, pots fer un .tar.gz que duguis a l'altre
màquina, i estigui llest per compilar. No sé si amb qmake existeix aquest
"target" al makefile que crea, però prova-ho, o mira al manual de qmake.

> estic desesperat!
> PD: Perdoneu que ho envii a les 2 llistes, però com poso a sobre d'aquesta
> línia, estic desesperat

Si és una emegència et perdono ;-), però tingues en compte que si algú respon
en castellà a badopi, estaria trencant la netiqueta a debian-user-catalan,
així que pot ser molest.

--
Alex (a.k.a. suy) - GPG ID 0x0B8B0BC2
http://darkshines.net/ - Jabber ID: suy@bulmalug.net