Re: problema a l'actualitzar sarge

Iep Xavi!

On Wed, Sep 01, 2004 at 06:32:29PM +0200, Xavier wrote:
> a) apt-get upgrade total quan toqui menys dels paquets (les X) que no_vull_que_se_m'actualitzi? hi havia una opció que m'ho permetia? fa 4 o 5 anys el jordi mallach ja m'ho va comentar en una altra llista de correu i encara no m'ho he aprés :)?

Si saps el nom del paquet que no has d'actualitzar:
echo "nomdelpaquet hold" | dpkg --set-selections.

(echo "nomdelpaquet install" per a llevar el hold).

Hi ha un script mil·lenari, "dpkg-hold" que ho fa més símplement amb
"dpkg-hold paquet". Attached. :)

Pero clar, en l'any 2004 hi ha alternatives decents a dpkg-hold, com han
dit altres. :)

> 2.- he solucionat el problema del gnome esborrant el directori .gnome2
> del meu usuari, tal i com m'ha dit un company que no recordo el seu nom,
> però que li agraeixo aquí ;).

Heh, al final t'has picat amb el GNOME?

Jordi Mallach Pérez  --  Debian developer     http://www.debian.org/
jordi@sindominio.net     jordi@debian.org     http://www.sindominio.net/
GnuPG public key information available at http://oskuro.net/~jordi/
#! /bin/bash

# dpkg-hold  --  command line tool to flag package(s) as held.
#
# by Craig Sanders, 1998-10-26.  This script is hereby placed into the
# public domain.
#
# BUGS: this script has absolutely no error checking.  this is not good.

if [ -z "$*" ] ; then
        echo "Usage:"
        echo "      dpkg-hold <package...>"
        exit 1