Re: problema a l'actualitzar sarge

Hola, debian-user-catalan ...

deies, el 31 de Aug de 2004, a les 12:33 +0200:

> m'oblidava dir que la tarja gràfica és VGA:  	ATI Mobility-C de 8
> megas. Antiga, antiga, sobretot pels que teniu ara tarjas endivia i coses
> d'aquestes :)...

em responc a mí mateix.

1.- he aconseguit 'arreglar' el tema. com? agafant el paquet
xfree86-common-server (o una cosa semblant) del cd de la sarge del març.
vull dir, ara tinc les x 4.2.1 enlloc del 4.3.0. el problema és que per
solucionar tooootes les dependéncies que sortien he hagut d'agafar i
tirar enrera el sources.list al març de 2004 (el dels cd's de la sarge
que conservava)(consell: conserveu els cd's de la sarge sempre :) i
després trampejar una mica.

ara tinc un dubte. podria modificar un altre cop el sources.list i
posar-lo al dia, però que recomaneu:

a) apt-get upgrade total quan toqui menys dels paquets (les X) que no_vull_que_se_m'actualitzi? hi havia una opció que m'ho permetia? fa 4 o 5 anys el jordi mallach ja m'ho va comentar en una altra llista de correu i encara no m'ho he aprés :)?

b) apt-get upgrade dels paquets que m'interessi upgradejar?
tipus apt-get upgrade mozilla, apt-get upgrade gnome, apt-get upgrade
openoffice*, etc.

l'opció a) em sembla la més neta però també la més difícil. què
n'opineu?

2.- he solucionat el problema del gnome esborrant el directori .gnome2
del meu usuari, tal i com m'ha dit un company que no recordo el seu nom,
però que li agraeixo aquí ;).