dubte ot

hola!
algu ha provat a fer un cd multisistema operatiu? es a dir, un cd on s'hagen gravat varies iso de cdlives, i despres una especie de lilo mitjançant el qual triar quin de tots els cdlives vols executar?

Estic pensant que podria fer-se d'una manera,... no se si en la practica valdria, però la conte, si es una bestiessa ja em direu XDD

Juntar en una carpeta totes les iso, montar-les al disc dur, editar una especie d'arxiu com lilo.conf, guardar-lo en la mateixa carpeta, despres fer una iso amb tot plegat i fer el cd.

Les iso no son massa grans, i ixe es el problema q tinc :D que es gastar un cd complet per 70 megues.. grr, Si pot ser el que dic o sabeu una altra manera mes facil... plis digueu-me-ho :)

Moltes gràcies per endavant!!

Laura