Re: Problemes amb el gnome per obrit una altra sesio amb ALT CTR F1

On Tue, 2004-06-22 at 01:29, Guillem Barba wrote:

> sobre l'actualització a "testing", em sembla que el que has de fer és (per fer
> "millor" l'actualització) a part de canviar els "stable" per "testing", fer
> (només cal especificar tant el primer cop) "$apt-get dist-upgrade testing".
> Sobre els security, crec que és millor no treure-ho, perquè així t'assegures
> tenir tots els pedaços de seguretat.

Hola Guillem,

Ara faré el apt-get aquest... El que no acavo d'entrendre és lo de les
fonts de seguretat, perquè si el testing fa servir versions diferents
dels programes i resolen un bug de seguretat per una versió de l'estable
i jo tinc les versions de testing dels programes, no em pot provocar un
mal rotllo o, com a mínim, no fer res? O només m'actualitzarà el soft
que tingui les mateixes versions a l'stable i a la testing?

D'altra banda, a part dels problemes amb la gnome, tinc problemes amb la
kde que no em deixa instal·lar (el dselect) uns quants paquets que són
necessaris... No sé perquè em dona aquests problemes... he pensat que
potser és cosa que quan jo tenia l'stable vaig posar un backport a la
kde.org per tenir la kde 3.0 i potser ara està la cosa emmerdada... No
sé si seria millor fer una instal·lació de debian partint de zero...

Fins ara,

Joan

--

"El meu paper no és transformar el món ni l'home sinó, potser, el de ser
útil, des del meu lloc, als pocs valors sense els quals un món no val la