Re: gdm

On dv, 2004-05-14 at 17:08, Albert Solana wrote:

> A mi també em passa exactament el mateix que tu. El gdmgreeter em surt
> en anglès el primer cop, però si executo /etc/init.d/gdm restart
> aleshores surt en català.
> Fa dies que intento trobar una solució però encara estic bloquejat...

A veure... una solució en plan "nyap" ja la tinc: es tracta de posar al
fitxer /etc/init.d/gdm la línia

export LANG=ca_ES@euro

(això en el meu cas, no sé pas quins locales t'hauras generat tu ->
dpkg-reconfigure locales)

Però el que vull dir és que no podem anar definint el LANG a cadascun
dels scripts d'arrencada. Hi hauria d'haver un únic lloc on definir
aquestes coses, i que quedés global per al sistema.