Re: KERNEL PANIC

hola !

si no has compilat el  kernel, com intentes arrencar amb el nou kernel? quines modificacions has fet per què t'aparegui aquest error?? has modificat el lilo.conf sense després executar 'lilo' a la línia de comandes?

per recompilar el nucli, em sembla que ja t'ho han contestat

vinga, salutacions..
pau.