KERNEL PANIC

Hola a tots,

m'estic intentant actualitzar el kernel de 2.4.18 a 2.6.5. Quan intento arrencar el linux amb el nou kernel, em dóna un error: VFS: Cannot open root device "303" or hda3 Please append a a correct "root=" boot option Kernel panic: VFS: Unable to mount root fs on hda3. He llegit per internet que per resoldre-ho cal compilar el suport per a ATA al nucli i no pas com a mòdul, que és el que ve per defecte. Jo, que sóc novell, no acabo de saber què vol dir tot això i encara menys com arreglar-ho. Mai no he compilat un nucli ni sé com es fa. Suposo que el que he de fer és introduir aquest canvi al meu nucli, però no en tinc ni idea de com fer-m'ho! Agrairia profundament que algú m'ajudés (indicant-me les comandes i tota la pesca). No sé si és gaire difícil de fer.

MOLTES GRÀCIES D'AVANÇAT.