Re: Perqué???

doncs jo dels darrers 9 missatges, 3 són spam.
això no és gens normal com tampoc ho és que la gent renuncii a solucionar
el problema de fons i s'ho faci amb alternatives com el filtratge que tu
comentes. i justament si la gent és tan compromesa encara flipo mes i em
referma en la meva opinió.
potser és que tots fan com tu i utilitzen l'spamassassin o qualsevol altre
filtre i ja ni se'n adonen que arriba spam a la llista, però com he dit
abans això no és la solució.

la poca implicació sobre aquest tema jo crec que és una extensió de la
poca activitat de la llista en si. jo mateix he renunciat a enviar algunes
coses aquí perqué no hi veig ànims de participació i ho envio a altres
llistes com la de badopi. com que jo també fa poc que estic apuntat
desconec si aquesta dinàmica és nova o si sempre ha sigut així, en tot cas
és una pena que no s'aprofiti tot el suc que pot donar aquesta llista.
a veure si entre tots la revitalitzam una mica
:)

>No acabo d'entendre com d'una no-resposta pots arribar a fer-te una
>idea de si aquest tema importa o no als que estan subscrits a la
>llista. Amb tots els respectes jo potser "fliparia" una mica menys
>d'entrada, i mes tenint en compte que estas parlant d'una llista on els
>subscriptors acostumen a ser gent compromesa.
>
>En el meu cas no soc conscient de rebre la quantitat d'spam tan
>alarmant de que us queixeu, pero tambe es veritat que el meu client de
>correu el classifica bastant be i el poc que rebo (potser 20 missatges
> [...]

     ^ ^
     O O
    (_ _)
muzzol(a)mail.ru
jabber id: muzzol(a)jabber.dk
No atribueixis qualitats humanes als ordinadors.
No els hi agrada.
<echelon spamming>
bomb terrorism bush aznar teletubbies
</echelon spamming>