Re: Perqué???

Jordi, vares dir:

>¿Perqué?

és una pregunta retòrica, metafísica o amb segones?

XD

jo vaig fer un comentari parescut quan em vaig donar d'alta i no vaig rebre mes que una resposta poc productiva.
no sé qui gestiona la llista, quines regles té ni si hi ha intenció d'evitar això. el que és evident és que pareix no importar gaire als que hi estan subscrits, i això és el que mes em fa flipar.
a veure si algun admin es dona per al·ludit i contesta.

fins ara.

     ^ ^
     O O
    (_ _)
muzzol(a)mail.ru
jabber id: muzzol(a)jabber.dk
No atribueixis qualitats humanes als ordinadors.
No els hi agrada.
<echelon spamming>
bomb terrorism bush aznar teletubbies
</echelon spamming>