Re: FW: El CUPS m'ha abandonat

El 16/03/04, a les 11:57:53, Orestes Mas ens deleità amb les següents paraules:
> Mira el fitxer /etc/cups/cupsd.conf. Comprova que tinguis
> *descomentades* les línies
>
> Port 631
> Port 443

si, ja esta descomentada la linia 631 (suposo a que et deus referir a
que *una* estigui desomentada...), de fet tampoc em preocupa massa
l'encriptacio (pel 443 es https), es mes, l'addicio de la impresora
(doncs vaig borrar els paquets, per si havia tocat alguna cosa que no
havia de tocar) la vaig fer per la interficie web, nomes que no
imprimeix ni la pagina de proba i, com ja he dit, des de WinXP dona
timeout al intentar afegir la impresora amb localitzacio
http://servidorimpressio:631/printers/nomimpressora

> Pot ser que en reinstal.lar hagi substituït aquestes línies per les
> originals.

no ho crec, doncs per defecte funciona pel port 631, que es el que
sempre he utilitzat

moltes gracies
--
 "And it's much the same thing with knowledge, for whenever you learn
 something new, the whole world becomes that much richer."