FW: El CUPS m'ha abandonat

Perdoneu si ja vaig enviar el missatge, pero em sembla que no l'he vist
per la llista

apa!
--
 "And it's much the same thing with knowledge, for whenever you learn
 something new, the whole world becomes that much richer."

Des de la pagina web d'administracio, probo el "Test Page" i res de res,
amb el xpp des d'un ordinador remot, res de res (la impresora apareix a la
llista) i des del HasslefrochXP li poso que la impresora esta a
http://nomservidor:631/printers/esc60 (la impresora es diu esc60) i al
cap d'un munt d'estona acaba dient que no la troba o alguna cosa aixi...

I aixo que abans funcionava de meravella. Fins i tot he probat a borrar
tots els paquets de cups i  foomatic i tornar-ho a instal.lar, per si
havia fet algun canvi als fitxers de configuracio que no recrodava, pero
res de res, ho he tornat a configurar i continua igual... :(

Per cert, nomes  hi ha una cosa de la que dubto, i es de la URI del
dispositiu, que no se quina es la diferencia entre parallel:/dev/lp0 i
epson:/dev/lp0 (la impresora en questio es una Epson Stylus C60)

Ah! I he provat d'instal.lar la impressora amb el foomatic-gui, pero em
diu que no detecta res connectat a la maquina, aixi que li ho dic
manualment (/dev/lp0)

Be, no se pas quina altra informacio donar per intentar arreglar aixo,
nomes que a veure si algu em sabria dir a que pot ser degut aixo... :?

Moltes gracies per adelantat! ;)
--

--- End Message ---