nou a la llista i amb dubtes ;)

hola a tots/es,
em dic esteve i m'he acabat d'instal·lar debian per primer cop després d'haver
estat amb mdk tot i que segueixo sent un newbiew amb totes les de la llei
després d'aquest canvi, hi ha coses que no sé on trobar-les com la configuració
de l'equip o com es pot un autentificar com root a gdm o d'altres temes
administratius [programes instal·lats, etc.]
actualment em centro en
>com compartir l'accès a internet mitjançant una segona tarjeta ethernet [la
primera es connecta amb un cable-modem]
>com poder entrar com root al gdm
>com canviar de sawfish a un altre
>com canviar les característiques de la pantalla [ja us explicaré la
problemàtica en un altre correu]

la meva intenció és muntar un servidor web+correu+ftp+php+mysql. actualment crec
que disposo de tots però no ho puc confirmar del tot

bé, no us escric més
gràcies per tot i fins aviat!

http://webmail.mf.tc