Re: modems a linux && Re: algú usa amb linux algún modem intern

se que tradicionalment els interns(winmodems) no han funcionat i els externs si vaig llegir que hi ha interns que funcionen i me resulten més interesants pel preu i per evitar més trastos damunt la taula voldría que algú m'explicara que tinc que buscar per asegurar-me que funciones després si no pot ser intern que mediguereu com está el tema dels USB, supose que fàcol, no?

Per el que fa els modems interns, hi solen haber problemes. Jo et
recomanaria que si et vols comprar un modem, t'aseguris que el xip és
connexant, ja que hi han drivers que funcionen a la perfecció (provats! ;) )

La meva experiencia amb un usb robotics de 56k (amb xip connexant :P )
va ser molt bona, estava "espatllat", es conectava a la de tres i es
desconectava constantment, i va ser posar-lo a linux, i gràcies a
aquests drivers, està funcionant a la perfecció!

Aquí pots trobar un llistat de fabricants/models dels modems PCI provats
i que funcionen perfectament sota linux:
http://free.hostdepartment.com/g/gromitkc/pci_list.html

Algunes pàgines interessants per fer-los rular són:
http://free.hostdepartment.com/g/gromitkc/winmodem.html
http://www.linmodems.org

Aprofito per contestar el teu següent correu:

algú usa amb linux algún modem intern?

Jo no, però hi he "treballat"

s'ha de fer alguna cosa especial?

mmm si, avans t'he donat uns links força bons, si no t'en surts amb
ells, torna a demanar :)

quin model??

jejje tb t'he deixat una llista...

conceptronic??

mmm, no era la segona marca (la "oculta") de 3Com?, crec que porten els
xips "ben parits", però asegurat! :)

Molta sort!