[Fwd: Re: instal·lant mòduls nvidia al 2.6.1]

> - em troba que el modul ja està instal·lat (el tenia instal·lat al
2.4.22 instal·lat via apt-get) i em pregunta si el vull desinstal·lar.
li dic k sí però sempre k llanço l'instal·lador del mòdul em surt igual
(em deixa seguir el procés, això no sembla cap problema). el meu dubte
és si hi ha algun problema amb això.
Dons no, és una cosa normal, :)

> - no em troba l'arxiu modversions.h, que en el kernel 2.4.22 jo el tenia
a la carpeta kernel-headers i li ho havia de passar al modul via
> "--kernel-include-path=", però ara no el trobo a la carpeta de les fonts
del 2.6.1. puc utilitzar l'arxiu del 2.4.22? (copiant-lo a la carpeta de
les fonts del 2.6.1). com és k no hi és akest arxiu a les fonts del
kernel?

Això és pq els drivers que estas intentant instalar estan fets per el
2.4.x. Si vols, hi ha la pàgina: http://minion.de on pots trobar un parche
per instalar els drivers del 2.4.x en el 2.6.x. Tot i així no et
compliquis la vida, pq ara q hi penso, em sona que fa menys d'una setmana
han sortit uns drivers a www.nvidia.com q no necessites parchejar-los ni
res per fer-los funcionar en el 2.6.x.  :)

Molta sort!

> gràcies

A disposar!