instal·lant mòduls nvidia al 2.6.1

Hola a tots,

he compilat des de les fonts baixades de kernel.org el 2.6.1 (i he aconseguit k em funcioni crec k tot!!!). estic en una debian testing i quan em disposo a instal·lar el mòdul d'nvidia em surten un parell de coses:

- em troba que el modul ja està instal·lat (el tenia instal·lat al 2.4.22 instal·lat via apt-get) i em pregunta si el vull desinstal·lar. li dic k sí però sempre k llanço l'instal·lador del mòdul em surt igual (em deixa seguir el procés, això no sembla cap problema). el meu dubte és si hi ha algun problema amb això.

- no em troba l'arxiu modversions.h, que en el kernel 2.4.22 jo el tenia a la carpeta kernel-headers i li ho havia de passar al modul via "--kernel-include-path=", però ara no el trobo a la carpeta de les fonts del 2.6.1. puc utilitzar l'arxiu del 2.4.22? (copiant-lo a la carpeta de les fonts del 2.6.1). com és k no hi és akest arxiu a les fonts del kernel?

gràcies

--
Guillem Barba
Linux Registered User #339350