Re: Problemes amb apt

Ep,
A mi tb em va passar fa cosa d'un any o aixis. Em sembla que hi ha un bug
amagat que va sortint de tant en tant. No recordo que vaig fer exactament
pero em sona que executant-lo jo a ma ho vaig arreglar. En tot cas pots
probar de fer 'scrollkeeper-update' (sense el -q de quiet) i aixi potser veus
que passa. Si no ho arregles, una altre solucio es substituir el binari
'scrollkeeper-update' per un shell que retorni '0'. (L'scrollkeeper aquest
diria que no es tant important)
De tota manera si et sents fort el millor es que facis un bug report amb la
informacio tipica per aquests casos.

Apa, sort.
Joan

A Dimecres 03 Novembre 2004 23:54, Albert Mora va escriure: