OT: Re: No puc entrar a La Caixa (Konqueror)

> Molt bona pàgina.

> Em sembla que estàs equivocat, estic segur que totes les entitats
> tenen fons de renda fixa.
> A Caixa Penedès tens: FONPENEDÈS DINER FIAMM, FONPENEDÈS FIM,
> FONPENEDÈS DÒLAR FIM, etc...

No no, la clau no és en el que els fons siguin renda fixa (que vol dir
que no són accions que pugen i baixen ràpidament, sinó lletres,
obligacions, etc). La clau és que sigui DEUTE PÚBLIC (que vol dir que
estàs contribuintr a finançar la Gene, l'estat, la UE: hospitals,
escoles, exèrcits...). La majoria de fons de renda fixa tenen deute
privat (Repsol, telefonica, endesa, Microsoft :-)

--

"El meu paper no és transformar el món ni l'home sinó, potser, el de ser
útil, des del meu lloc, als pocs valors sense els quals un món no val la