Locale "ca" a l'entorn grafic

Hola a tohom!

     Quan inicio el thunderbird des de la icona del KDE, em surt en
anglés. Al fitxer ~/.xsession-errors surt el següent:

selected locale: en-US
DOUBLE-CLICK: 250 --> -1 THRESHOLD: 8 --> -1

     En canvi, si inicio el thunderbird des d'una terminal gràfica o bé
des d'una terminal de texto inicio l'entorn gràfic (startx) llavors surt
 en català:

$ mozilla-thunderbird
selected locale: ca-AD
DOUBLE-CLICK: 250 --> -1 THRESHOLD: 8 --> -1

     La meva impressió és que l'entorn gràfic (kdm -> kde) no
s'assabenta de que els meus locales són:

$ locale
LANG=ca_ES
[...]
LC_ALL=ca_ES@euro

     Algú sap com dir-li a l'entorn gràfic que tinc aquest locales?

     Moltes gràcies per endavant!

--
|   Linux User: 154.147 (http://counter.li.org)    |