Re: sobre seguretat

Si et preocupa molt que no et puguin instal.lar un rootkit varies coses:

1.- www.chkrootkit.org
2.- compilar el nucli sense suport a mòduls
3.- www.lids.org (et pot tornar massa psicòpata, aviso)

Pel que fa al sshd, hauries de deshabilitar que root pugui entrar per ssh.
Millor entrar com a usuari normal i després fer un 'su'. Aquests "buscadors
de forats" intenten entrar com a root. El postfix, sobretot, ben configurat,
i pel que fa a l'apache, pel que he pogut veure, els desbordaments aquests
van dirigits majoritariament a màquines amb IIS.

--
:: Jaume Sabater

  argus.net TECNOLOGIA CREATIVA
  "creant en la web des de 1995"

  www.argus.net | tel: 932 92 41 00 | fax: 932 92 42 25 | info@argus.net
  Avgda. Marquès de Comillas, 13 (Poble Espanyol) | 08038 | Barcelona