més KDE-GNOME

Be, he de dir que des de gnome, tinc l'efecte contrari, les aplicacions
natives KDE em surten amb una mida de font més gran (però no arriba a
molestar) i l'estil de les finestres és el de KDE (per exemple, si tinc
keramic o plastik, és amb aquest estil de finestra que veig les aplicacions
kde-natives en gnome). Penso que és degut a les diferents llibreries
gràfiques que cada entorn utilitza (QT, GTK) però no trobo la manera de que
utilitzant qualsevol dels dos entorns, les aplicacions, siguin natives d'un
entorn o unaltre, em surtin més homogenees, i no amb aquestes diferències de
mida de font i estil de finestra.
Ricard