KDE-GNOME

Ja que s'ha parlat a la llista sobre gnome i kde, aprofitaré per fer una
consulta.
Fins fa poc feia servir kde, però actualment utilitzo gnome, per un motiu:
després de canviar a Sarge i el nucli 2.6, les aplicacions gnome-natives, al
utilitzar-les  en kde, em sortien amb una lletra lletja i minúscula, i
l'aspecte de la finestra anava "per lliure", és a dir, no utilitzava l'estil
que tenia a kde, sortia bastant més cutre. Per molt que canviava la mida de
les fonts, estil, etc afectava a les aplicacions kde, però no a les de gnome,
que seguien sortint lletges i minúscules. Desde gnome no tinc aquest
problema, per això vaig canviar. Algú sap com solucionar això? com ningú n'ha
parlat a la llista, només em deu passar a mi...
Ricard